مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-16حوادث

آتش گردشگری بر دامن روستاهای ییلاقی تفت


مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت با اشاره به بروز حریق در مراتع روستای ییلاقی ده بالا در این شهرستان به واسطه عوامل انسانی، پنج نقطه در این شهرستان را به دلیل گردشگرپذیر بودن از حساسیت بالایی به لحاظ خطر حریق برشمرد.

- ایسنا/یزد مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت با اشاره به بروز حریق در مراتع روستای ییلاقی ده بالا در این شهرستان به واسطه عوامل انسانی، پنج نقطه در این شهرستان را به دلیل گردشگرپذیر بودن از حساسیت بالایی به لحاظ خطر حریق برشمرد.

محمد جواد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آتش سوزی روز گذشته در این شهرستان، اظهار کرد: روز گذشته دو تا سه هزار مترمربع از مراتع روستای ییلاقی ده بالا طعمه حریق شد اما با توجه به ورود به موقع مردم محلی، آتش مهار و این منطقه ییلاقی نجات پیدا کرد.

وی با بیان این که بیشترین آتش سوزی های شهرستان تفت مربوط به مناطق ییلاقی است، گفت: اکثر آتش سوزی ها حاصل اقدامات عمدی یا سهوی عوامل انسانی است که نقش گردشگران و مردمی که برای تفریح به ییلاقات می روند، در ایجاد این آتش سوزی ها پررنگ تر است.

این مسئول روستاهای ده بالا، طزرجان، سانیج، نیر و سعیدآباد شهرستان تفت را نقاط حساس این شهرستان از نظر احتمال بروز حریق عنوان کرد و گفت: گردشگرپذیری این مناطق نسبت به سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش گردشگری بر دامن روستاهای ییلاقی تفت

آتش گردشگری بر دامن روستاهای ییلاقی تفت