مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-16سياسي

آغاز فاز دوم پروژه «شهر گردشگر» با همکاری وزارت کشور


زاهد شفیعی از شروع فاز دوم پروژه «شهر گردشگر» با اعلام آمادگی هشت استان برای ارزیابی، با همکاری و حمایت وزارت کشور خبر داد.

- زاهد شفیعی از شروع فاز دوم پروژه شهر گردشگر با اعلام آمادگی هشت استان برای ارزیابی، با همکاری و حمایت وزارت کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: پس از مکاتبات و جلسات متعدد با معاون عمرانی وزیر کشور (رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور)، موافقت برای حمایت و همکاری با پروژه شهر گردشگر را گرفتیم و بر اساس این توافق شهرداری ها ملزم به حمایت از این پروژه شده اند.

از آنجا که برای اجرای این پروژه نیاز به همکاری زنجیره ای از بازیگران است، این توافق و حمایت شهرداری ها در تسریع اجرایی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری با اشاره به اجرای فاز یک این طرح، ادامه داد: سال گذشته با ارزیابی شهرهای شیراز، کرمان، همدان، یزد، اردبیل انجام شد که هر چهار شهر موفق به کسب سه ستاره شدند.

برنامه ریزی ما برای اجرای فاز دوم ارزیابی تمامی شهرهای کشور تا اردیبهشت ماه بود که به علت کرونا این امر میسر نشد و به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم پروژه «شهر گردشگر» با همکاری وزارت کشور

آغاز فاز دوم پروژه «شهر گردشگر» با همکاری وزارت کشور