مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-16سياسي

اماکن گردشگری روستاهای بخش مرکزی دهاقان تعطیل شد


باتوجه به مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان دهاقان، اماکن گردشگری چشمه علی همگین و بیشه دزج تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یک شنبه، نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان دهاقان با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی عزاداری اباعبدالله (ع) در محل دفتر بخشدار مرکزی برگزار شد.

بخشدار مرکزی دهاقان در این جلسه با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: دهیاران روستاها اقدام به تشکیل جلسه با حضور اعضای شوراها، روحانی، هیأت امنا مساجد و مدیران هیأت ها کنند و با توجه به اهمیت موضوع و با در نظر گرفتن سلامتی مردم دست اندر کاران را ملزم به رعایت تمامی مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان دهاقان کنند.

سرهنگ رستگار خاطر نشان کرد: دهیاران بر تمامی مراحل مراسم نظارت کنند و در صورتی که فرد و یا افرادی در این شرایط بیماری کرونا موجب برهم زدن سلامتی مردم شود دهیاران موظف به شناسایی و معرفی به دادستان شهرستان هستند.

وی گفت: مراسم عزاداری در ماه محرم صرفاً در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری باید انجام شود و جا به جایی هیأت ها و تردد در مسیرهای عمومی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن گردشگری روستاهای بخش مرکزی دهاقان تعطیل شد

اماکن گردشگری روستاهای بخش مرکزی دهاقان تعطیل شد