مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-16فرهنگي

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت


دبیر جشنواره سینما حقیقت از برگزاری یادبود خسرو سینایی در این رویداد خبر داد و تاکید کرد: اجرای آنلاین جشنواره امکان بهتر دیده شدن آثار این چهره‌ معتبر سینمای مستند را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد حمیدی مقدم در دیدار با خاواده این سینماگر فقید گفته است: امسال دو یادگار برای استاد سینایی خواهیم داشت؛ اول یادبود ایشان در چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت که اجرای آنلاین آن امکان بهتر دیده شدن آثار این چهره‌ی معتبر سینمای مستند را به دنبال خواهد داشت.

دوم، انتشار یک کتاب که دربرگیرنده‌ی مصاحبه‌ی سه‌گانه‌ای با آقایان سینایی، اصلانی و طیاب است و به قلم معصومه کیانی آماده شده و همزمان با جشنواره منتشر خواهد شد.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی عصر روز گذشته (شنبه 25 مردادماه) همراه با محمدرضا اصلانی، اُرد عطارپور و شهنام صفاجو، به منزل زنده‌یاد خسرو سینایی رفته و ضمن دیدار با خانواده این فیلمساز فقید، یاد و خاطره‌ی وی را زنده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در این دیدار گیزلا وارگا، فرح اصولی، سمیرا سینایی و هلیا (نوه دختری خسرو سینایی) حضور داشتند و محمدرضا اصلانی در غم فراق خسرو سینایی گفت: رفتن او یک باره و خیلی برایم سخت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت