مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-16بين الملل

فرار پادشاه بدنام اسپانیا با عشق قدیمی


پادشاه پیشین اسپانیا که گفته می شود دست کم 40 سال می شود با همسرش روابط زناشویی ندارد، با یکی از نزدیک ترین و قدیمی ترین یاران خود به تبعیدی خودخواسته در یکی از اشرافی ترین هتل های ابوظبی رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین ،دیلی میل نوشت: خوان کارلوس حدود 10 روز پیش اعلام کرد برای همیشه اسپانیا را ترک کرده و گفته می‌شود کسی که همراه او در هتل پنج ستاره و اشرافی قصر الامارات ابوظبی اقامت دارد، کسی نیست جز وفادارترین یار پادشاه پیشین در 40 سال گذشته یعنی مارتا گایا.

این طراح داخلی که در چهار دهه گذشته همه جا همراه خوان کارلوس حضور داشته، سوار بر یک کشتی تفریحی نزد او در امیرنشین امارات رفته است.

پیلار آیر، نویسنده اسپانیایی و کارشناس امور خاندان سلطنتی مدعی است خوان کارلوس و همسر رسمی‌اش سوفیا از سال 1976 هرگز با هم روابط زناشویی نداشته‌اند؛ یعنی درست از همان زمان که سوفیا مچ پادشاه بدنام را گرفت و رسوایی جنسی او فاش شد.

در این 44 ساله خوان کارلوس و همسرش در قصر سلطنتی هم در اتاق‌های جداگانه می‌خوابیدند و حالا هم که پادشاه پیشین به امارات گریخته، سوفیا نزد خانواده خودش در مایورکا مانده است.

برخی منابع و کارشناسان اسپانیایی معتقدند خوان کارلوس در 82 سال زندگی خود دست‌کم 5000 معشوق ریز و درشت داشته و حالا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار پادشاه بدنام اسپانیا با عشق قدیمی

فرار پادشاه بدنام اسپانیا با عشق قدیمی