مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-16اقتصادي

شرط استفاده از تسهیلات امریه سربازی برای دانش بنیان ها


کارشناس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان گفت:شرکت هایی که دارای اظهار نامه مالیاتی هستند و حداقل 100 میلیون تومان فروش دارند می توانند از تسهیلات امریه در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ترابی، کارشناس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری امروز در رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت گفت: تسهیلات به شرکت هایی که نمونه اولیه محصولاتشان ساخته نشده اعطا می شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت نمونه اولیه یک محصول از شروط اجباری اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان است گفت: ساخت نمونه اولیه حتی اگر فناوری مشابه داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

ترابی افزود: برای ارزیابی شرکت های دانش بنیان 3 شرط اصلی ارزیابی مبتنی بر تحقیق و توسعه ، مرحله تولید و سطح فناوری در نظر گرفته می شود.

وی عنوان کرد: اگر محصولی در شرکتی تولید می شود، شرکت باید اثبات کند که فناوری مورد استفاده در داخل بدست آمده و حتما باید نمونه اولیه داشته باشد.

کارشناس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان گفت: حمایت های ارائه شده به شرکت های دانش بنیان در دو دسته تقسیم بندی می شوند؛ یک دسته از حمایت ها به محصولات تایید شده و دسته دوم به کل شرکت اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط استفاده از تسهیلات امریه سربازی برای دانش بنیان ها

شرط استفاده از تسهیلات امریه سربازی برای دانش بنیان ها