مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-16اجتماعي

کنترل وزن دانش آموزان استان فارسی در سال تحصیلی جدید


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و برای سال تحصیلی جدید، طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، احمدعلی قهرمانی گفت: بر اساس بسته تحولی ارسالی از سوی وزارت آموزش وپرورش برای سال تحصیلی جدید، طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان فارس، هم زمان با هفته تربیت بدنی اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس از اهداف این پروژه را بهبود سلامتی و افزایش توانمندی جسمی و حرکتی و کاهش هزینه های سرسام آور بیماری های غیر واگیر در دانش آموزان در درازمدت عنوان کرد.

وی افزود: از اهداف دیگر اجرای این پروژه، ترویج سبک زندگی فعال، سالم و ترغیب دانش آموزان به داشتن وزن متناسب است و لازم است این پروژه در همه مدارس استان با همکاری آموزگاران، دبیران، مدیران مدارس، مراقبین سلامت، دبیران تربیت بدنی و والدین دانش آموزان اجرا شود.

قهرمانی گفت: ارتقای سطح آگاهی و دانش همه افراد به ویژه مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان و مشارکت آن ها نقش بسیار مهمی در پیشگیری از اضافه وزن و چاقی دانش آموزان دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس در مورد روند زمانی اجرای این طرح، گفت: شروع این پروژه و سنجش اولیه هم زمان با هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل وزن دانش آموزان استان فارسی در سال تحصیلی جدید

کنترل وزن دانش آموزان استان فارسی در سال تحصیلی جدید