مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-16اقتصادي

بیش از 95 درصد واحدهای سیل زده خراسان شمالی سیمان رایگان دریافت کردند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در میان روستاهای هدف و آسیب دیده از سیل فروردین ماه سال گذشته 986 هزار و 462 پاکت سیمان توزیع شد که پوشش بیش از 95 درصدی نقاط حادثه دیده را نشان می دهد.

- علی محمدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ستاد بازسازی استان برای واحدهای سیل زده سال گذشته استان اظهار کرد: تمامی مالکین 6 هزار 450 واحد سیل زده که نیازمند احداث بود به بانک های عامل معرفی و انعقاد قرارداد انجام شده است.

وی به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این واحدها نیز پرداخت و گفت: از مجموع این تعداد واحد، آواربرداری از 5 هزار و 593 واحد انجام شد و از مجموع 6 هزار و 389 واحد پی کنی شده، 5 هزار و 145 واحد عملیات نازک کاری، دیوارچینی و شیب بندی را انجام داده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی آخرین وضعیت تسهیلات اعطاشده به افراد سیل زده از مصوبات دولت و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن را بالغ بر 336 میلیارد و 575 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 126 میلیارد و 726 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض در قالب های معیشتی، اجاره بها و احداثی نیز به خانوارهای دارای شرایط اهدا شد.

وی در انتها همچنین با اشاره به اهدای سیمان رایگان به عنوان هدایای رهبر انقلاب نیز خبر داد و گفت: در میان روستاهای هدف و آسیب دیده از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 درصد واحدهای سیل زده خراسان شمالی سیمان رایگان دریافت کردند

بیش از 95 درصد واحدهای سیل زده خراسان شمالی سیمان رایگان دریافت کردند