مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-16اقتصادي

برخورد با اخلال گران بازار باید درس آموز باشد/ تأمین کالاهای اساسی رسالت مهمی است


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه برخورد با اخلال گران بازار باید درس آموز باشد، گفت: جریمه متخلفان باید بازدارندگی کافی داشته باشد و مردم احساس کنند که برخورد لازم با گران فروشان صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شرایط جنگ اقتصادی، رسالت بزرگ و مهمی است، اظهار داشت: منکر مشکلات و نارسایی ها در این زمینه نیستیم، اما با خود تلاش های دشمنان برای ایجاد اخلال در تأمین کالاهای اساسی، این موضوع در سطح کشور و استان به خوبی مدیریت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: شواهد و قرائن حاکی از ناکامی دشمن در این عرصه است و با وجود فشارها و توطئه ها، ملت ما هر روز آزموده تر و جدی تر از قبل به حرکت خود ادامه می دهد.

  استاندار آذربایجان شرقی از تعامل و همکاری همه نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای مدیریت بازار استان قدردانی کرد و گفت: در عین حال اگر مشکلی هم در این زمینه وجود دارد همه مسئولان امر باید پاسخگو باشند.

  وی با تأکید بر اینکه باید موضوع ارزیابی، کنترل و نظارت بر تولید و توزیع کالاها را جدی بگیریم، افزود: خوشبختانه در استان همکاری خوبی بین دستگاه های نظارتی و اتحادیه های صنفی وجود دارد و این همکاری باید منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اخلال گران بازار باید درس آموز باشد/ تأمین کالاهای اساسی رسالت مهمی است

برخورد با اخلال گران بازار باید درس آموز باشد/ تأمین کالاهای اساسی رسالت مهمی است