مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-16بين الملل

امارات از سازش و خوش خدمتی به صهیونیستها آسیب بدی خواهد دید


ناصر ابوشریف رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی و خالد قدومی رییس دفتر جنبش حماس در تهران به صورت جداگانه با امیرعبداللهیان گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، ناصر ابوشریف رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی و خالد قدومی رییس دفتر جنبش حماس در تهران به صورت جداگانه با امیرعبداللهیان گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار، با اشاره به تبعات سازش با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط امارات با رژیم مجعول و غاصب صهیونیستی، منجر به صلح و ثبات در منطقه نخواهد شد بلکه، خوی ددمنشی و جنایتکاری صهیونسیتها را در منطقه افزایش خواهد داد .

وی همچنین خاطر نشان کرد: این خطای راهبردی به منزله پشت کردن به آرمان فلسطین و دور شدن از وحدت جهان اسلام در قبال ملت مظلوم فلسطین است .

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: رفتار مخرب و غیرسازنده ابوظبی در دوستی با اشغالگران قدس شریف هیچ توجیهی ندارد و این کشور از دوستی با صهیونیستها آسیب بدی خواهد دید .

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به نفرت ملت های منطقه در قبال سازش با صهیونیستها گفت: جفای بعضی از حاکمان عربی به هیچ عنوان بر قدرت مقاومت ملت فلسطین تأثیری نخواهد گذاشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات از سازش و خوش خدمتی به صهیونیستها آسیب بدی خواهد دید

امارات از سازش و خوش خدمتی به صهیونیستها آسیب بدی خواهد دید