مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-16سياسي

صبوری دلاورمردان آزاده در همه ارکان کشور جاری و ماندگار است


نماینده مردم یزد و اشکذر با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: صبوری دلاورمردان آزاده در همه ارکان کشور جاری و ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصالح جوکار با صدور پیامی به مناسبت سالروز افتخارآمیز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: بدون تردید آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام، سیره ائمه اطهار و الگو قرار دادن نهضت عاشورا توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان انقلاب و ایران اسلامی ثبت و ماندگار سازند.

وی افزود: این جریان متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده و استقامت، صبوری و ایثار دلاورمردان عرصه مقاومت و پایداری همواره در همه ارکان این کشور و ملت جاری و ماندگار است.

جوکار عنوان کرد: 26 مرداد یادآور بازگشت پیروزمردانه اسرای هشت سال دفاع مقدس، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور به میهن را گرامی داشته و امید است این الگوهای غنی و اثرگذار بیش از گذشته به جامعه معرفی و در مسیر سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران، الگوی تمام اقشار به ویژه نسل جدید قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبوری دلاورمردان آزاده در همه ارکان کشور جاری و ماندگار است

صبوری دلاورمردان آزاده در همه ارکان کشور جاری و ماندگار است