مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-16اقتصادي

تردد در پایانه مرزی «میلک» به روال عادی در جریان است


معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مراودات تجاری در پایانه مرزی «میلک» به صورت عادی در جریان است و روزانه حدود 300 دستگاه کامیون از طریق این پایانه مرزی تردد می کنند.

- زاهدان- معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مراودات تجاری در پایانه مرزی میلک به صورت عادی در جریان است و روزانه حدود 300 دستگاه کامیون از طریق این پایانه مرزی تردد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: مراودات تجاری در پایانه مرزی میلک بعد از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین مسئولان استان سیستان و بلوچستان و والی نیمروز افغانستان به صورت عادی در جریان است به طوری که هم اینک روزانه حدود 300 دستگاه کامیون در این پایانه مرزی در حال تردد هستند.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی میلک در محدوده شهرستان هیرمند و در جوار رودخانه مرزی و نزدیک شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد، افزود: از ابتدای مرداد سال جاری و پس از گذشت 2 ماه از اجرای مصوبه کمیسیون کالای قاچاق سیستان و بلوچستان مبنی بر توقف کامیون های افغانستانی که اقدام به قاچاق سوخت و کالا می کردند عده ای از رانندگان و مالکان آن کشور با تجمع در ولایت نیمروز و انسداد معبر ورودی به ایران از ورود کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در پایانه مرزی «میلک» به روال عادی در جریان است

تردد در پایانه مرزی «میلک» به روال عادی در جریان است