مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-16فرهنگي

عیادت مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از استاد «اسپندار»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به نیابت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد «شیرمحمد اسپندار» در ایرانشهر عیادت کرد.

- زاهدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به نیابت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد شیرمحمد اسپندار در ایرانشهر عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی در دیدار با استاد اسپندار که به اتفاق جمعی از هنرمندان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه استاد دچار کهولت سن هستند، هر هفته طی تماس تلفنی جویای احوال این هنرمند گرانقدر هستیم و به نمایندگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل ایشان حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی وی قرار گرفتیم.

وی گفت: توجه و اهمیت به سلامتی هنرمندان بویژه اساتید پیشکسوت به صورت مستمر سرلوحه کار این اداره کل است و همواره جویای احوال این هنرمندان از طرق مختلف بوده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان حال عمومی استاد اسپندار را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: استاد جزو اساتید ارزشمند و پیشکسوت کشور هستند که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت حمایت های مادی و معنوی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از استاد «اسپندار»

عیادت مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از استاد «اسپندار»