مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-16ورزشي

صعود رویایی آلومینیوم به لیگ برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات هفته سی و چهارم و پایانی فصل 99-98 لیگ یک فوتبال ایران در حالی از ساعت 20 امشب با انجام هشت دیدار همزمان پیگیری شد که دو بازی بخاطر تعیین تکلیف دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر، - در ادامه آلومینیوم پنج موقعیت جدی خلق کرد که درخشش دروازه بان داماش روی شوت های راه دور و ضربات سر و البته بی دقتی مهاجمان اراکی اجازه نداد نتیجه یک بر صفر تا پایان نیمه اول تغییر کند.

در دقیقه 57 ارسال میلاد پورمحسن و ضربه سر میلاد صفایی با اختلاف کمی از کنار دروازه آلومینیوم عبور کرد و در دقیقه 66 سعید طالبی از سمت چپ محوطه جریمه شوت زنی کرد که سجاد بیرانوند به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 90 نیما درودی در موقعیت تک به تک شوت زنی کرد که دروازه بان داماش باز هم واکنش خوبی نشان داد و لحظاتی پس از آن نیز محمد غلامی فرصت خوبی در محوطه جریمه آلومینیوم به دست آورد که شوت او از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقایق تلف شده نیز آلومینیوم که سعی در زدن گل دوم داشت، حملات پیاپی ای خلق کرد ولی عرفان گودرز مانع از افزایش گل های شاگردان خطیبی شد تا آنها با پیروزی یک بر صفر بازی را به پایان رسانده و برای صعود چشم انتظار پایان دیدار شهرداری تبریز و مس کرمان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود رویایی آلومینیوم به لیگ برتر

صعود رویایی آلومینیوم به لیگ برتر