مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-16اقتصادي

کاشت و برداشت دستی حبوبات باعث افزایش علف های هرز در مزرعه می گردد


رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با بیان اینکه کاشت و برداشت دستی حبوبات باعث افزایش علف های هرز در مزرعه می گردد گفت: ما بازوی مشورتی مقام عالی وزارت جهادکشاورزی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین دهقانی سانیج امروز در جلسه بررسی چالش های کشاورزی استان اظهار داشت: در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه، محققان با همکاران سازمان جهادکشاورزی نشستی داشته باشند و مشکلات و چالش ها را مشخص کنند تا موسسه آنها را پیگیری کند و نیازهای تحقیقی دریاچه ارومیه را بنویسید، ممکن است برای آنها و مباحثی که مطرح شد ما در موسسه پاسخ داشته باشیم یا از دیگر مراکز پیگیری کرده و جوابگو باشیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان ضمن قدردانی گفت: مرکز همیشه یار و یاور ما بوده است بخصوص در مباحث مربوط به تغذیه محصولات کشاورزی و میکروکودها.

علی رخ افروز در مورد مشکلات و چالش های موجود استان، گفت: در استان ما کاشت، داشت، برداشت، بوجاری و ضدعفونی گندم کاملاً مکانیزه است ولی در بحث حبوبات ما مشکل داریم و کاشت و برداشت دستی انجام می گیرد و این کار باعث افزایش علف های هرز در مزرعه می گردد و از دیگر مشکلات اساسی استان در برداشت گندم با کمباین ریزش می باشد که امسال 30 درصد ریزش داشتیم همچنین نبود ادوات کشاورزی در کاشت گیاهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت و برداشت دستی حبوبات باعث افزایش علف های هرز در مزرعه می گردد

کاشت و برداشت دستی حبوبات باعث افزایش علف های هرز در مزرعه می گردد