مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 18:152020-08-16حوادث

دستگیری سارق دوچرخه های یاسوج


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق حرفه ای با اعتراف به 35 فقره سرقت و کشف 18دستگاه دوچرخه در شهرستان بویراحمد خبر داد.

- سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 35 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند که در این راستا 10 دستگاه دوچرخه درمنزل سارق و 8 دستگاه دیگر از منزل مالخر کشف و ضبط شد.

مصطفایی با اشاره به این که تلاش برای کشف مابقی سرقت ها در دستور کار پلیس قرار دارد، تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق دوچرخه های یاسوج

دستگیری سارق دوچرخه های یاسوج