مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 18:252020-08-16پزشكي

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاتاوه


به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی هر روز در گوشه ای از این شهرستان شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی هر روز در گوشه ای از این شهرستان شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا هستیم.

عبدالحمید پناهی افزود: به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی هر روز در گوشه ای از این شهرستان شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا هستیم که علیرغم هشدارهای لازم به راحتی به استقبال گردشگران، مسافران، تجمعات، مراسمات عمومی می روند.

وی تصریح کرد: مراکز شهرها خصوصا در سی سخت و پاتاوه به دلیل قرار گرفتن در مرکز ثقل ورودی بیش از دیگر شهرها مورد تهدید جدی قرار گرفته اند.

فرماندار دنا با یاد آوری به تذکرات گذشته اظهار کرد: توصیه های بهداشتی تاکنون شهروندان توجهی زیادی نداشته اند و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به راحتی در تجمعات،جشن عروسی، خاکسپاری شرکت و این خود به راحتی باعث انتقال ویروس به دیگران بوده که نیاز هست مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده در خانه بمانند و کمتر از خانه بیرون بیایند.

پناهی تاکید کرد: بنا بر مبتلا شدن عده ای از شهروندان در مرکز بخش پاتاوه با نزدیک شدن به وضعیت قرمز هشداری که به همه شهروندان داده می شود که اگر رعایت نشود شاهد مرگ عزیزان خود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاتاوه

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاتاوه