مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-16سياسي

چشمه های بهشتی ایران در آستانه ورشکستگی


استانی که در جهان و نه تنها در ایران به نام سرزمین چشمه های بهشتی معروف است و همیشه چراغ خانه اش به روی مهمان هایش روشن بوده، حالا سوت و کور شده و حتی پرنده ای بر سر مجتمع های آب گرم بکرش پر نمی کشد.

- ایسنا/اردبیل استانی که در جهان و نه تنها در ایران به نام سرزمین چشمه های بهشتی معروف است و همیشه چراغ خانه اش به روی مهمان هایش روشن بوده، حالا سوت و کور شده و حتی پرنده ای بر سر مجتمع های آب گرم بکرش پر نمی کشد.

مهمان ناخوانده ای که حالا در جهان و البته اردبیل به سان نامش کرونا حکمرانی می کند و تمام گردشگران این شهر را فراری داده است؛ انگار همان دیروز بود که مسافران تابستانی برای مجتمع های تفریحی آب گرم استان اردبیل و اقامتگاههایش سر و دست می شکستند و از یک ماه قبل برای اقامت در هتل هایش اقدام می کردند اما امروز صاحبان این مجتمع ها مانده اند با واحدهای اقامتی خالی و دخل و خرجی که دیگر با هم نمی خواند و انها را در استانه ورشکستگی قرار داده است.

رییس هیت مدیره جامعه آبدرمانی های استان اردبیل در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خسارت های ناشی از کرونا به این حوزه گفت: در اثر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آبدرمانی ها، 3000 نفر از پرسنل شاغل در این مراکز تاکنون بیکار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه های بهشتی ایران در آستانه ورشکستگی

چشمه های بهشتی ایران در آستانه ورشکستگی