مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-16اقتصادي

گره ارزی ترخیص 300 هزار تن برنج دپو شده


معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام آخرین وضعیت موجودی و ترخیص برنج های وارداتی اعلام کرد که مطابق اسناد و مدارک ارائه شده، در حال حاضر 300 هزار تن برنج در صف تخصیص ارز قرار دارند که بخشی از آن با مشکل عدم انتقال مالکیت کالا به دلیل عدم انتقال ارز مواجه است.

- معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام آخرین وضعیت موجودی و ترخیص برنج های وارداتی اعلام کرد که مطابق اسناد و مدارک ارائه شده، در حال حاضر 300 هزار تن برنج در صف تخصیص ارز قرار دارند که بخشی از آن با مشکل عدم انتقال مالکیت کالا به دلیل عدم انتقال ارز مواجه است.

مهرداد جمال ارونقی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت ترخیص برنج های دپو شده در آستانه پایان مهلت ترخیص این کالا از گمرک (اول شهریور) با اشاره به جزییات آماری اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 392 هزار تن با ارزشی معادل 355 میلیون دلار واردات قطعی برنج انجام شده است؛ به عبارتی این حجم برنج با انجام تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی از گمرک ترخیص قطعی شده است.

وی با اشاره به موجودی برنجهای ترخیص نشده، گفت: طبق آمار و مدارک ارائه شده در حال حاضر بیش از 150 هزار تن برنج به گمرک اظهار شده که در صف تخصیص ارز و انجام تشریفات گمرکی قرار دارد و مشکل ارز آنها هنوز حل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره ارزی ترخیص 300 هزار تن برنج دپو شده

گره ارزی ترخیص 300 هزار تن برنج دپو شده