مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-16سياسي

رایحه خوش خدمت در پیچ وخم مناطق دیشموک+فیلم و عکس


سرکشی دو روزه ائمه جمعه، فرماندار و مدیران از بخش دیشموک بارقه امید را برای رسیدگی به مشکلات مردم مناطق روستایی و عشایری زدنه کرد.

-   حجت الاسلام علی وحدانی فر حضور فرماندار و مدیران در جمع مردم و رسیدگی مشکلات آنها را نقطه قوت دانست و گفت: هر مصوبه ای شکل گرفت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد و آقای فرماندار در پایان سررسید وعده ها از تریبون نماز جمعه به مردم گزارش خواهد داد.

وحدانی فر تصریح کرد: به گفته مردم این اولین سفری بود در این سطح که با حضور مسئولان اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه در مناطق روستایی و عشایری دیشموک صورت پذیرفت.

وی به مصوبات این سفر اشاره کرد و گفت: با اجرای راه ارتباطی ( یک و نیم کیلومتری بردکر-رودریش)مسیر بردکر به رودریش قریب 40 کیلومتر کوتاهتر می شود.

*دیشموک پایلوت محرومیت زدایی می شود امام جمعه مرکز شهرستان( دهدشت) نقش عشایر در اقتصاد مقاومتی و تولید را مهم خواند و گفت: با هدف مهاجرت معکوس عشایر، خدمات باید به نحو مطلوبی به این قشر ارائه شود و مشکلات نیز باید به همت مسؤولان رفع شود.

وحدانی فر، به تمهیدات اندیشیده شده برای بهسازی چشمه های هفت چشمه و آب دلی مهتاب اشاره کرد و افزود: جاده ارتباطی دلی مهتاب به کمردوغ که برای مردم اساسی است هم مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایحه خوش خدمت در پیچ وخم مناطق دیشموک+فیلم و عکس

رایحه خوش خدمت در پیچ وخم مناطق دیشموک+فیلم و عکس