مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-16ورزشي

تورنمت والیبال چهارجانبه دریاچه ارومیه برگزار می شود


مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از برگزاری تورنمت والیبال چهارجانبه دریاچه ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی هنری شهرداری ارومیه، پیمان رضایی در این خصوص اظهارکرد: مسابقات والیبال چهارجانبه با عنوان دریاچه ارومیه به میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه و همکاری هیأت والیبال استان آذربایجان غربی و هیأت والیبال ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رقابت ها با حضور تیم های شهرداری ارومیه، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین و فولاد ایرانیان سیرجان برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونا برای برگزاری این رقابت ها پیش بینی شده است افزود: مسابقات چهارجانبه دریاچه ارومیه از چهارم تا ششم ام شهریور ماه به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا آماده سازی تیم در شرایط مطلوب باشد و با برگزاری این مسابقات سعی داریم برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر والیبال کشور و انجام بازی های خوب آماده شویم.

رضایی خاطر نشان کرد: امیدواریم به زودی کرونا این بیماری منحوس از بین برود تا بتوانیم با حضور هواداران عاشق والیبال، شور و شوق را دوباره در سالن های ورزشی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورنمت والیبال چهارجانبه دریاچه ارومیه برگزار می شود

تورنمت والیبال چهارجانبه دریاچه ارومیه برگزار می شود