مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-17بين الملل

کوشنر: فلسطینی ها گروگان هایی در دست رهبری بد هستند!


داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا در سخنانی با چشم پوشی از حمایت های یکجانبه کشورش از رژیم صهیونیستی علیه فلسطین گفت که برخی طرف ها مانع از برقراری صلح در خاورمیانه می شوند.

- داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا در سخنانی با چشم پوشی از حمایت های یکجانبه کشورش از رژیم صهیونیستی علیه فلسطین گفت که برخی طرف ها مانع از برقراری صلح در خاورمیانه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در گفت وگو با شبکه سی بی اس درباره خاورمیانه اظهار کرد: بسیاری می خواهند منطقه غرق در منازعات قدیمی باشد، اما ترامپ اجازه دیکته کردن را به آنها نداد و برای متحد کردن مردم پیرامون منافع مشترک تلاش کرد.

وی گفت: جنبش حماس طی 10 سال گذشته یک طرح داشته و جامعه بین الملل به اندازه کافی احمق بوده است که به این جنبش اجازه دهد این طرح را پیش ببرد.

کوشنر در ادامه مدعی شد: ما به نزد فلسطینی ها رفته و طرح بزرگی را روی میز گذاشتیم.

ساکنان غزه اکنون گروگان هایی در دست حماس هستند.

وی ادامه داد: اگر آنها (فلسطینی ها) خواستار صلح هستند ما طرحی را داریم و طرح صلح خاورمیانه ترامپ موسوم به معامله قرن فقر را از بین برده و باعث ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی و افزایش تولید داخلی فلسطین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر: فلسطینی ها گروگان هایی در دست رهبری بد هستند!

کوشنر: فلسطینی ها گروگان هایی در دست رهبری بد هستند!