مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-17ورزشي

تلاش برای کشف استعدادهای کشتی در مدارس خوزستان


قرار است با همکاری آموزش و پرورش به صورت جدی در بخش استعدادیابی در مدارس گام برداریم و نفرات مستعد را به سمت باشگاه ها هدایت کنیم.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: قرار است با همکاری آموزش و پرورش به صورت جدی در بخش استعدادیابی در مدارس گام برداریم و نفرات مستعد را به سمت باشگاه ها هدایت کنیم.

اسکندر عیسوند در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، فعلا نمی توانیم مسابقه ای برگزار کنیم، اما تلاش داشته ایم در این مدت برنامه ریزی خوبی برای کشتی خوزستان داشته باشیم.

در همین راستا نیز در جلسه ای که با مسئولان ورزش آموزش و پرورش استان داشتیم، مقرر شد که به صورت جدی در بخش استعدادیابی گام برداریم.

همکاری با آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد و قرار است مسئولان کمیته استعدادیابی استان با ورود به مدارس، نفرات مستعد را شناسایی کرده و به سمت باشگاه ها هدایت کنند.

تفاهم نامه ای نیز منعقد شد که مسابقات آموزشگاه ها هر ساله جهت اهمیت به کشتی و بالابردن سطح کیفی این رشته برگزار شوند.

وی با بیان این که اکنون تقریبا تمام شهرستان ها در زمینه کشتی فعال هستند، گفت: البته تمام این هیات ها در بحث استعدادیابی کمک حال کشتی خوزستان نبوده اند ولی همانطور که گفتم با همکاری با آموزش و پرورش قصد داریم، به صورت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کشف استعدادهای کشتی در مدارس خوزستان

تلاش برای کشف استعدادهای کشتی در مدارس خوزستان