مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-17اجتماعي

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی جدید اعلام شد


مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 1400-1399 را به استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به استناد مصوبه هیأت وزیران و مصوبه کمیسیون سامان دهی اتباع خارجی، شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز در مدارس وزارت آموزش وپرورش برای سال تحصیلی 1400-99 را به استان ها ارسال کرد.

بر اساس این شیوه نامه، مدارک معتبر برای ثبت نام صرفاً یکی از موارد، گذرنامه دارای پروانه اقامت معتبر، کارت هویت 13-12 ویژه اتباع خارجی (صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ) است.

 همچنین ثبت نام از فرزندان لازم التعلیم حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان خارجی فاقد مدرک معتبر از طریق قانون تابعیت انجام می گردد و ثبت نام دانش آموزانی که دارای مدارک هویتی و اقامتی تاریخ گذشته باشند پس از تعیین تکلیف در کارگروه اتباع خارجی استان و از طریق صدور برگ تردد بین شهری انجام می شود.

ثبت نام از دانش آموزان دارای مدارک در خارج از محل صدور مدارک شناسایی نیز در صورت داشتن عذر موجه و پس از موافقت استان مقصد و اطلاع استان مبدأ از طریق صدور معرفی نامه توسط استان مقصد و ارائه مدرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی جدید اعلام شد

جزییات ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی جدید اعلام شد