مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-17اقتصادي

ملیله زنجان نیازمند تبلیغ


رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه این اتاق می تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد، گفت: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد در نخستین جلسه دبیرخانه شهر جهانی ملیله زنجان، اظهار کرد: اتاق زنجان آمادگی همکاری در بخش های مختلف برای توسعه تولید و معرفی ملیله را دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق می تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد، تصریح کرد: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شناساندن ملیله باید در پیمان های شهری و جانمایی و المان ها، کار بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی ملیله نیازمند کارهای تبلیغاتی از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی و معرفی رسانه ای محصول است، خاطرنشان کرد: معرفی استاد کارهای ملیله موضوع مهمی بوده و همچنین در پذیرش و اعزام هیأت های تجاری به استان می توان از این محصول به عنوان هدیه برای معرفی هرچه بیشتر استفاده کرد.

یگانه فرد با تاکید بر اینکه توسعه و تجاری سازی محصول ملیله نیازمند تشکیل تیم تخصصی برای طراحی و ساخت و همچنین تولید محصولات جدید است، گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملیله زنجان نیازمند تبلیغ

ملیله زنجان نیازمند تبلیغ