مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-17سياسي

اعلام شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس


مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 1400-1399 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به استناد مصوبه هیئت وزیران و مصوبه کمیسیون سامان‌دهی اتباع خارجی، شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز در مدارس وزارت آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی 1400-99 را به استان‌ها ارسال کرد.

بر اساس این شیوه‌نامه؛ مدارک معتبر برای ثبت‌نام صرفاً یکی از موارد؛ گذرنامه دارای پروانه اقامت معتبر، کارت هویت 13-12 ویژه اتباع خارجی (صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور)، کارت‌های آمایش 14- 13، برگ تردد بین‌شهری (معادل کارت آمایش)، دفترچه پناهندگی معتبر صادره از ناجا، دفترچه اقامت معتبر صادره از ناجا و دارندگان مدرک اقامتی ویژه (صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور) است.

همچنین؛ ثبت‌نام از فرزندان لازم التعلیم حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان خارجی فاقد مدرک معتبر از طریق قانون تابعیت انجام می شود و ثبت‌نام دانش‌آموزانی که دارای مدارک هویتی و اقامتی تاریخ گذشته باشند پس از تعیین تکلیف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس

اعلام شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس