مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-17سياسي

نامه وزیر جهاد به روحانی/شورای عالی خاک تشکیل شود


وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به رییس جمهور خواستار تشکیل شورای عالی خاک به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای خطاب به حسن روحانی، رییس جمهوری با اشاره به اینکه خاک به عنوان ثروت ملی و بستر اصلی کشاورزی و محیط زیست و انجام فعالیت های اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: چنانکه در رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان قضیه ای مهم تر از آب از آن یاد شده و حضرتعالی نیز آن را به عنوان اولین سرمایه بسیار بزرگ ذکر نموده اید.

این نعمت خدادادی در مقیاس عمر بشری تجدید ناپذیر محسوب شده و آسیب های شدید ناشی از تخریب و آلودگی خاک از جمله فرسایش، تغییر کاربری، شوری، کاهش مواد آلی، کاهش بنیه حاصلخیزی خاک و … این منبع پایه را دچار چالش جدی نموده است.

در ادامه این نامه آمده است: خوشبختانه با تصویب قانون حفاظت از خاک و ابلاغ آن توسط جنابعالی و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، به خاک توجه ویژه مبذول و وظایف و تکالیفی برای دستگاه های اجرایی مختلف در مورد خاک تعیین شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که موضوع خاک و بهره برداری از آن، موضوعی چندوجهی است، از رییس جمهور تقاضا کرده است: به منظور هماهنگی بیشتر برای تعیین و اجرایی نمودن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر جهاد به روحانی/شورای عالی خاک تشکیل شود

نامه وزیر جهاد به روحانی/شورای عالی خاک تشکیل شود