مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-17پزشكي

یک سهل انگاری مرگبار!


مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.

- ایسنا/البرز مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.

مقصود جعفری نیا روز دوشنبه 27 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شیوع کرونا از زمستان گذشته تا کنون روابط اجتماعی مردم، وضعیت اقتصادی جامعه، ارتباطات خانگی، معیشت خانوارها و .

را تحت شعاع قرار داده، اظهار کرد: برای اینکه شرایط به وضعیت عادی بازگردد چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سهل انگاری مرگبار!

یک سهل انگاری مرگبار!