مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-17اقتصادي

کسری بودجه شهرداری ساوه جدی است


عدم افزایش تعرفه های عوارض ساخت و ساز این شهر در سال 99، شهرداری را با کسری 50 میلیارد تومانی بودجه مواجه کرده است.

- ایسنا/مرکزی شهردار ساوه گفت: عدم افزایش تعرفه های عوارض ساخت و ساز این شهر در سال 99، شهرداری را با کسری 50 میلیارد تومانی بودجه مواجه کرده است.

سیدمهدی حسینی در جلسه شورای معاونین شهرداری ساوه اظهار کرد: در این شرایط مالی چاره ای جز ایجاد درآمد نداریم، زیرا امسال به علت عدم افزایش تعرفه های عوارض ساخت و ساز در شهر، با وجود افزایش زیاد قیمت مسکن در سال 99 با کسری 50 میلیاردی بودجه مواجه شده ایم در حالی که این درآمد می توانست صرف اجرای پروژه ها و پیشرفت شهر شود.

وی با بیان اینکه با توجه به این کسری بودجه هم اینک تعرفه عوارض ساخت و ساز در سال 1400 تهیه و آماده ارائه به شورای اسلامی شهر است، گفت: شهرداری باید ضمن توجه به درآمد از این محل، به توسعه متوازن شهر نیز توجه کند، لذا باید با بررسی فروش تراکم در نقاط مختلف شهر، فروش تراکم در هسته مرکزی شهر را محدود و کنترل کرد.

حسینی در ادامه بر اجرای دقیق و کارشناسی موضوع در کمیسیون های مختلف از جمله کمیسیون ماده 100، کمیسیون بند 20 و ماده 77 تاکید کرد و یادآور شد: پرونده های مطرح شده در این کمیسیون ها باید پس از بررسی دقیق، کامل و کارشناسی تکمیل و ارسال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه شهرداری ساوه جدی است

کسری بودجه شهرداری ساوه جدی است