مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-17اقتصادي

بهره برداری از 16 پروژه آبفا اصفهان در هفته دولت


مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در هفته دولت از 14 پروژه در بخش آب و 2 پروژه در بخش فاضلاب در شهرهای اصفهان، نایین، چادگان، نطنز، کوهپایه، - ایسنا/اصفهان مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در هفته دولت از 14 پروژه در بخش آب و 2 پروژه در بخش فاضلاب در شهرهای اصفهان، نایین، چادگان، نطنز، کوهپایه، دامنه، نجف آباد و فریدونشهر با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 50 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

هاشم امینی به برخی از پروژه هایی که در بخش آب در هفته دولت به بهره برداری می رسد اشاره کرد و افزود: بهره برداری از 191 کیلومتر خطوط آبرسانی و شبکه توزیع 110 روستا در استان اصفهان، حفر و تجهیز چاه و اجرای خط انتقال آب نطنز، راه اندازی 6.

5 کیلومتر خط اضطراری آبرسانی شیرخانه نجف آباد به زازران، نصب 16 هزار فقره انشعاب آب در اصفهان، راه اندازی سیستم تله متری مخزن ذخیره آب شهر گلدشت، بهره برداری از 118 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شهری اصفهان، در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به احداث مخزن 400 مترمکعبی و اجرای لوله گذاری خط انتقال آب در شهرستان چادگان، گفت: احداث مخزن هزار مترمکعبی آب در فریدن، احداث ساختمان آزمایشگاه کنترل کیفیت غرب استان، راه اندازی برق اضطراری ایستگاه های پمپاژ چشمه لنگان و ایستگاه پمپاژ شماره دو فریدونشهر، خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 16 پروژه آبفا اصفهان در هفته دولت

بهره برداری از 16 پروژه آبفا اصفهان در هفته دولت