مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-17اقتصادي

برداشت بی رویه شن و ماسه بلای جان طبیعت گیلان/دستور کاهش برداشت شن و ماسه صادر شد


برداشت بی رویه شن و ماسه همچون خنجری ناجوانمردانه بر پیکر کم جان سپیدرودی که انگارنه انگار بخش اعظمی از شریان اقتصاد و حیات استان به او بستگی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، برخورد بد انسان با طبیعت و انتقام سخت آن از انسان، موضوعی تکراری و عادی شده و هرروزه انسان به بهانه آسایش و مصرف گرایی، خنجری بر پیکر طبیعت بی زبانی می کشد که نمی داند اگر کارد به استخوان طبیعت بخورد چنان انتقامی خواهد گرفت که هیچ قدرت دنیایی، جلودارش نخواهد بود، از سیلاب های پی درپی برخی استان ها به دلیل قطع بی رویه درخت و آسیب های بی رحمانه انسان به پوشش گیاهی گرفته تا نابودی جنگل به بهانه ساخت سد و ساختمان و متأسفانه ویلا برای ازمابهتران .

دراین بین خنجر گیلانی ها نیز بر پیکر طبیعت بی جان و البته منتقم، بی نصیب نمانده و بر پیکر کم جان سپیدرودی خنجر می زند که انگارنه انگار بخش اعظمی از شریان اقتصاد و حیات استان به او بستگی دارد، از آلوده کردن های بی منطق آن تا برداشت های بی رویه شن و ماسه از آن، بی آنکه حواسمان باشد که این طبیعت مظلوم و معصوم روزی چنان طغیان می کند که دیگر هیچ انگشت تحیری باقی نمی ماند تا با دندان گزیده شود .

القصه! بعد از فراز و نشیب های فراوان و فریادهای حقیقی و بعضاً نمایشی برخی از چهره های سیاسی استان، خبری خوب از اداره کل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بی رویه شن و ماسه بلای جان طبیعت گیلان/دستور کاهش برداشت شن و ماسه صادر شد

برداشت بی رویه شن و ماسه بلای جان طبیعت گیلان/دستور کاهش برداشت شن و ماسه صادر شد