مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-17اقتصادي

پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: طرح کاپ (کاهش پسماند) در این منطقه به جهت تفکیک صحیح پسماند های موجود در خیابان بهار جنوبی و با هدف ترغیب شهروندان به تولید کمتر پسماند .

- شهردار منطقه 7 از پیشبرد طرح کاپ با هدف جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: طرح کاپ (کاهش پسماند) در این منطقه به جهت تفکیک صحیح پسماند های موجود در خیابان بهار جنوبی و با هدف ترغیب شهروندان به تولید کمتر پسماند و تفکیک آن ها در مبدأ اجرا شد.

وی تصریح کرد: خیابان بهار جنوبی دارای 284 واحد اداری، 30 واحد مسکونی، 717 واحد تجاری است که ضمن آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران بازیافت منطقه، مخازن 1100 لیتری از معابر خیابان بهار جنوبی حد فاصل خیابان پیچ شمیران تا چهارراه سمیه حذف و تعدادی کارتن پلاست جایگزین شد.

شهردار منطقه 7 عنوان کرد: کاهش مخازن سطح شهر، کاهش تولید پسماند در مبدا، بهبود سیما و منظر به جهت حذف زباله گرد ها و بهبود وضع بهداشت و محیط زیست شهری از اهداف اجرای طرح کاپ بوده که با جدیت در راسته های تجاری، پاساژها، مراکز دولتی، خصوصی و مجتمع های مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی

پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی