مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-17اجتماعي

انتقاد از شکل گیری گودهای جدید زباله گردی در اطراف تهران


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شکل‌گیری گودهای جدید زباله‌گردی در اطراف تهران انتقاد کرد و بر ورود استانداری بر این موضوع تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مالک حسینی در مورد سرانجام ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر عدم استفاده از کودکان زباله‌گرد از سوی پیمانکاران شهرداری گفت: به صورت روزانه ابلاغیه شهردار تهران را با پایش وضعیت شهر و نحوه فعالیت پیمانکاران شهرداری رصد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که یکی از چالش‌های ما که باعث تشدید زباله‌گردی کودکان می‌شود، افزایش گودهای زباله‌گردی در اطراف تهران است، اظهار کرد: پیمانکاران شهرداری در خصوص عدم به کارگیری کودکان در زباله‌گردی جدای از بحث جرائم سنگینی که در صورت عدم رعایت این موضوع در انتظارشان هست، از منظر مسئولیت اجتماعی و بحث اخلاقی نیز قانع شده‌اند که همراهی کنند، اما در سطح شهر همچنان کودکانی را می بینیم که اصطلاحا تحت عنوان کتفی به زباله گردی مشغولند و این بدان معناست که به رغم نظارت خوبی که سازمان بازرسی شهرداری تهران اعمال می کند، با وضع مقبول فاصله داریم.

حسینی در ادامه گفت: البته برخی از این کودکان ارتباط کاری با پیمانکاران شهرداری ندارند و حتی ممکن است با همراهی پدر و یا یکی از اعضای خانواده به این کار مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شکل گیری گودهای جدید زباله گردی در اطراف تهران

انتقاد از شکل گیری گودهای جدید زباله گردی در اطراف تهران