مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-17پزشكي

پلمب 20 قلیان سرا در پارس آباد جهت پیشگیری از کرونا


مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پارس آباد گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 20 واحد قلیان سرا در شهرستان پارس آباد پلمب شد.

- توحید نجفی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری سرپیچی کرده بودند، پلمب شد.

وی افزود: بیش از 200 قلیان سرا در سطح پارس آباد وجود دارد که بقیه قلیان سراها به صورت خودجوش برای پیشگیری و مقابله با این بیماری مغازه های خود را تعطیل و فعالیت خود را متوقف کرده اند.

  مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پارس آباد ادامه داد: برخی از این واحدهای صنفی علاوه بر اینکه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان هستند، به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب های اجتماعی در جامعه تبدیل شده اند.

نظارت بازرسان اصناف و صمت بر واحدهای صنفی نجفی از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی براساس اطلاعیه ستاد مقابله با ویروس همکاری و مشارکت دارند، بیان کرد: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع ثانوی بر صنف هایی که فعالیت آن ها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده است، ادامه خواهد داشت.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پارس آباد گفت: از همشریان عزیز تقاضا داریم با توجه به این که فعالیت این قبیل صنف ها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 20 قلیان سرا در پارس آباد جهت پیشگیری از کرونا

پلمب 20 قلیان سرا در پارس آباد جهت پیشگیری از کرونا