مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-17بين الملل

لندن: دلیل افزایش مهاجرت ها به انگلیس نژادپرستی فرانسه است


وزیر کشور بریتانیا گفته مهاجران فرانسوی به این علت به انگلیس مهاجرت می کنند که کشور خود را «نژادپرست» می دانند و احتمال اینکه شکنجه شوند وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، پریتی پاتل ، وزیر کشور بریتانیا روز یکشنبه در نشستی با شماری از اعضای محافظه کار پارلمان این کشور گفت مهاجران فرانسوی به این علت به انگلیس سفر می کنند که اعتقاد دارند کشورشان نژادپرست است و شاید در معرض شکنجه قرار گیرند.

  روزنامه ترکیه ای دیلی صباح به نقل از رسانه های انگلیسی نوشته، اظهارات وزیر کشور بریتانیا در حالی مطرح شده که شمار مهاجرانی که با قایق های کوچک از فرانسه به بریتانیا سفر می کنند، افزایش یافته است.

  روزنامه میل آن ساندی چاپ انگلیس به نقل از یک منبع آگاه در دولت بریتانیا نوشته که پریتی پاتل این نقل قول را از سوی مهاجران مطرح کرده و این دیدگاه او نیست.

  پاتل که مسئولیت امور مهاجرت و امنیت انگلیس را بر عهده دارد، در این نشست درباره افزایش شمار قایق هایی که حامل مهاجران فرانسوی به سمت کشورش هستند نیز ابراز نگرانی کرد.

  وزیر کشور انگلیس گفت بسیاری از مهاجران، این سفر پرمخاطره را انجام می دهند و بر این باورند که بریتانیا با آنها منصفانه تر رفتار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: دلیل افزایش مهاجرت ها به انگلیس نژادپرستی فرانسه است

لندن: دلیل افزایش مهاجرت ها به انگلیس نژادپرستی فرانسه است