مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-17اقتصادي

امضای تفاهم نامه اجرای طرح کاپ با وزارت علوم


تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح کاپ میان سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه 2 با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح کاپ میان سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه 2 با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.

در این جلسه که با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 به پیگیری یک ساله مدیریت شهری برای اجرای طرح کاپ اشاره کرد و گفت: طبق قانون 22 سازمان و وزارت خانه نسبت به موضوع پسماند مسئولیت دارند، اما هرگاه از زباله و لزوم مدیریت آن صحبت به میان می آید، اذهان به سمت شهرداری هدایت می شود.

این در حالی است که اگر مشارکت دیگر سازمان ها نباشد، نمی توان از شهرداری انتظار موفقیت داشت.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که روش فعلی برخورد با پسماند، روش مدرنی نیست و همین امر هم پدیده زباله گردی را به وجود آورده است.

برای تغییر این رویه، شهرداری تهران به سوی وزارت خانه ها دست دراز می کند و امیدواریم با اجرای طرح کاپ بتوانیم در نظام مدیریت پسماند تحول ایجاد کنیم.

انفعال دانشگاه های کشور در موضوع پسماند در ادامه، هایده شیرزادی فعال محیط زیست و اکولوژیست با انتقاد از انفعال دانشگاه ها در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح کاپ با وزارت علوم

امضای تفاهم نامه اجرای طرح کاپ با وزارت علوم