مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-17سياسي

بازدید از غار علیصدر با تخفیف 50 درصدی برای خبرنگاران کشور


مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: با امضای تفاهم نامه بین شرکت علیصدر و خانه مطبوعات استان همدان زمینه بازدید از غار علیصدر با تخفیف 50 درصدی برای خبرنگاران کشور مهیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهرداد حمزه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه بین شرکت سیاحتی علیصدر و خانه مطبوعات همدان زمینه بازدید از غار علیصدر با تخفیف 50 درصدی برای تمام خبرنگاران کشور مهیا شد.

وی با بیان اینکه طی این تفاهمنامه تمام خبرنگاران به همراه خانواده می توانند از غار بازدید کنند گفت: هم چنین براساس این تفاهم نامه خبرنگاران رسانه های مجوزدار کشوری و فعال در استان های مختلف می توانند با خانواده به صورت نیم بها از ویلاهای اقامتی مجموعه تفریحی عباس آباد(بام همدان) استفاده کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه دعوت کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا به همدان سفر کرده و گزارش های خاطره انگیز سفر خود به پایتخت تاریخ و تمدن ایران را منتشر کنند.

وی افزود: زمان اجرای این تفاهم از 20 مرداد تا پایان سال 1399 خواهد بود و خبرنگارانی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند برای هماهنگی می توانند با شماره (081-38260470) روابط عمومی شرکت سیاحتی علی صدر تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از غار علیصدر با تخفیف 50 درصدی برای خبرنگاران کشور

بازدید از غار علیصدر با تخفیف 50 درصدی برای خبرنگاران کشور