مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-17پزشكي

با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهیم


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

- مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان: با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهیم ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

محمدرضا طهماسبی ظهر امروز (27 مردادماه) در بازدید از ایسنا، با بیان اینکه سالیان سال است که انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان به عنوان برترین انجمن کشور در بخش آموزش، پیشگیری و اطلاع رسانی مدیون خبرگزاری ها و مطبوعات به ویژه خبرگزاری ایسنا است، اظهار کرد: خبرگزاری ها و مطبوعات استان همیشه همراه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان بودند که در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از بیماری ها به عنوان دست راست این انجمن به شمار می روند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی استان زنجان، همه بیماران دیالیزی بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان به بخش دیالیز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان منتقل شده اند و وظیفه این انجمن در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهیم

با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهیم