مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-17اجتماعي

توزیع 40 هزار بسته تحصیلی توسط اوقاف در میان دانش آموزان نیازمند


طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی استان های کشور اجرا می شود.

- طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی استان های کشور اجرا می شود.

سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای سیاست های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.

بسته مهر تحصیلی شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر متناسب با نیاز دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شرکت چاپ و انتشارات اوقاف، قدرت الله جنگروی -مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات -گفت: تهیه و تولید 40 هزار بسته مهر تحصیلی از حدود اردیبهشت ماه امسال در این شرکت آغاز و قرارداد خرید لوازم التحریر و کیف مدرسه منعقد و دفاتر مشق مورد نیاز هم توسط این شرکت تولید شده است.

طبق سنت هرساله، شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مجری این طرح، سفارشات ادارات کل اوقاف در 31 استان کشور را دریافت و براساس برنامه ریزی ها تا نیمه شهریور، بسته ها را به سراسر کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 هزار بسته تحصیلی توسط اوقاف در میان دانش آموزان نیازمند

توزیع 40 هزار بسته تحصیلی توسط اوقاف در میان دانش آموزان نیازمند