مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-17اجتماعي

رقابت بیش از 1600 داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری


مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به رقابت هزار و 606 داوطلب در کنکور سراسری امسال، گفت: 19 حوزه امتحانی برای رقابت این داوطلبان در صومعه سرا پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بالو ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی با مسئولان و عوامل اجرایی حوزه های کنکور سراسری 99 در صومعه سرا، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال هزار و 606 داوطلب صومعه سرایی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه برای رقابت این تعداد داوطلب 19 حوزه امتحانی در شهرستان صومعه سرا پیش بینی شده است، افزود: این داوطلبان در چهار روز از 29 مرداد ماه تا یکم شهریور با هم رقابت می کنند.

بالو با اشاره به اینکه این داوطلبان در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با هم به رقابت می کنند، گفت: از این تعداد 139 نفر در گروه آزمایشی ریاضی، 606 نفر انسانی، 543 نفر تجربی، 104 نفر در هنر و 214 نفر در نیز در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده اند.

وی همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تأمین سلامت و امنیت داوطلبان در حوزه های امتحانی صومعه سرا پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی در چیدمان صندلی حوزه های انتخابی، افزود: استفاده از ماسک توسط داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 1600 داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری

رقابت بیش از 1600 داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری