مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-17ورزشي

4 خانه جوان در خراسان جنوبی تجهیز می شود


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در نخستین کاروان امید و نشاط چهار خانه جوانان شهرستان های بیرجند، خوسف، فردوس و سربیشه تجهیز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی عصر امروز در اعزام نخستین کاروان نشاط امید تجهیز و افتتاح خانه جوانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: خانه جوانان به عنوان مرکز رشد اجتماعی سازمان های مردم نهاد در شهرستان ها فعال هستند وی افزود: دفاتر سازمان های مردم نهاد در خانه های جوانان مستقر می شوند تا بتوانند فعالیت های متمرکز خود را حوزه های متنوع برنامه ریزی و اجرایی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: خانه جوانان در راستای توانمندسازی، برگزاری کارگاه های آموزشی و کارآفرینی فعالیت دارند و می توانند نقش محوری را در پویایی و مدیرپروری جامعه هدف ایفاء کنند.

عزیزی یادآور شد: تأسیس خانه جوانان شهرستان ها باهدف ارتقاء سرمایه های اجتماعی و اثربخشی آن در توسعه کمی و کیفی حوزه های فرهنگی و امور جوانان می باشد.

وی با اشاره به احداث خانه جوانان شهرستان های بیرجند و طبس، خاطرنشان کرد: پروژه خانه جوانان بیرجند با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دهه فجر 99 و خانه جوانان طبس نیز هفته دولت 1400 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 خانه جوان در خراسان جنوبی تجهیز می شود

4 خانه جوان در خراسان جنوبی تجهیز می شود