مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-17سياسي

700 پروژه عمرانی طی 3 سال اخیر در ورامین انجام شده است


بین شورای شهر و شهرداری ارتباط بسیار سازنده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

- ایسنا/تهران شهردار ورامین گفت: بین شورای شهر و شهرداری ارتباط بسیار سازنده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسین دهقان صبح دوشنبه 27 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به مناطق محروم در ورامین اقدامات بسیار خوبی انجام شده، در خصوص عملکردی شهرداری اظهار کرد: انجام 700 پروژه طی 3 سال گذشته، ایجاد و بهسازی 40 پارک شهری، تکمیل پروژه 30 متری کهنه گل، بازگشایی 6 کیلومتر از کمربندی خلیج فارس، سنگ فرش و موزاییک معابر و پیاده روها در سراسر شهر، از بلوار امام رضا(ع) گرفته تا خیابان دانشگاه گوشه ای از خدمات شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه بدنه شهرداری پاک است و برای اجرای قانون هیچ توصیه ای را نمی پذیریم، افزود: بین شورای شهر و شهرداری ارتباط بسیار سازنده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باید از اعضای محترم شورای تشکر کنیم، چرا که در این راه اعضا با تصویب لوایح و دیگر کارها در این راه ما را کمک کردند.

شهردار ورامین با اشاره به ایجاد تحول در منطقه حصارک گفت: در یکی از محلات امراباد یک میلیارد تومان بودجه هزینه کردیم تا مردم رضایت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 پروژه عمرانی طی 3 سال اخیر در ورامین انجام شده است

700 پروژه عمرانی طی 3 سال اخیر در ورامین انجام شده است