مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-17اجتماعي

تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

- غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تقویت آموزش در فضای مجازی شاد از ارکان اصلی بازگشایی مدارس ابتدایی در شهرستان های استان تهران بوده و در این راستا تلاش های ارزنده ای در حال انجام است.

وی با اشاره به تولید 2 هزار و 950  قطعه محتوای الکترونیکی در کلیه پایه های تحصیلی دوره ابتدایی برای تقویت آموزشی در فضای مجازی شاد و داخلی، ادامه داد: برای تسهیل و تسریع در جریان آموزش دانش آموزان در طول سال تحصیلی محتواهای آموزشی به صورت فیلم  و فضاهای الکترونیکی در پایه های مختلف تحصیلی ابتدایی تولید و برای استفاده دانش آموزان و همکاران محترم فرهنگی بارگذاری شده است.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به توانمندی همکاران فرهنگی در سطح استان تصریح کرد: در شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا همکاران فرهنگی استان با خلاقیت و ابتکار عمل موفق به ابداع شیوه های نوین و خلاقانه در تدریس دانش آموزان گردیده اند که قابل تقدیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی

تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی