مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-17سياسي

مراسم عزاداری منطبق با پروتکل های بهداشتی برگزار شود


امام جمعه کامفیروز بر لزوم توجه به توصیه های ستاد ملی مقابله با کروناویروس در برپایی مجالس عزاداری ایام محرم تاکید کرد.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز بر لزوم توجه به توصیه های ستاد ملی مقابله با کروناویروس در برپایی مجالس عزاداری ایام محرم تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در جمع مسئولان هیئات مذهبی و معتمدان محلی کامفیروز گفت: کسانی که فقط انتقال کرونا را مختص به حرم مطهر ائمه، مجالس اهل بیت و محافل مذهبی می دانند ولی به تجمع مردم در سواحل جنوب، جنگل های شمال، عروسی و تولد، پاساژهای بزرگ، مراکز خرید، بازارهای شلوغ، مترو، اتوبوس و تفرجگاه ها و امثالهم هیچ واکنشی نشان نمی دهند، خواسته دشمن را دنبال کرده و در زمین بدخواهان نظام بازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر امام جمعه ی کامفیروز، تقی زاده ادامه داد: این افراد در حال سوء استفاده از این ویروس بوده و بدون اینکه سلامتی مردم برای آنها مهم باشد، در حال عقده گشایی و ضربه به دین و معنویت مردم بوده و خواسته یا ناخواسته در حال بازی در زمین دشمن هستند که تا دیر نشده باید توبه کنند.

امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این ویروس، مطابق نظر کارشناسان ستاد ملی کرونا، بیشترین درصد رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مختص به متدینین، مومنین و نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری منطبق با پروتکل های بهداشتی برگزار شود

مراسم عزاداری منطبق با پروتکل های بهداشتی برگزار شود