مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-17اقتصادي

25 واحدتولیدی راکد استان در سال جاری باید وارد چرخه تولید شوند


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده، باید حداقل 25 واحد تولیدی راکد وارد چرخه تولید شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صمیمی دوست ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: برنامه ریزی خوبی در راستای رونق تولید و اشتغال در راستای دستیابی به اهداف شعار سال طراحی شده است.

وی بیان داشت: جذب شرکت هایی که با رویکرد صادرات محصولات آنها تولید می شود، بیشتر مورد توجه واقع خواهد شد.

صمیمی دوست افزود: حمایت و تلاش برای جذب سرمایه گذار جدید و واگذاری طرح های راکد و نیمه فعال به سرمایه گذار و کارآفرین با انگیزه و پای کار، اجرای قوانین تولید، تأمین منابع مالی و تسهیلاتی و بخشودگی مالیاتی و جرایم بانکی در استان یک ضرورت اساسی است.

وی با بیان اینکه با حمایت طرح های صنعتی موجود در استان می توان شاهد رشد تولید و اشتغال بود، گفت: یکی از نکات مورد توجه، حمایت از صنایع کوچک است که حجم سرمایه گذاری کمتر و سرعت در تولید و اشتغال از مزایای این نوع صنایع است.

معاون اقتصادی استاندار افزود: در چند ساله اخیر شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب بر اساس ضرورت های اقتصادی و اشتغال در کشور انتخاب شده و ایشان نگاه ویژه ای به این بخش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 واحدتولیدی راکد استان در سال جاری باید وارد چرخه تولید شوند

25 واحدتولیدی راکد استان در سال جاری باید وارد چرخه تولید شوند