مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-17فرهنگي

قصه هویت غیرواقعی هفت اسیر در «برلین 10:10»/ توهم افسر نازی بودن


10» با اشاره به مضمون نمایش که در ارتباط با جنگ جهانی دوم است، عنوان کرد با توجه به بحران کرونا از استقبالی که از نمایش شده، - کارگردان برلین 10:10 با اشاره به مضمون نمایش که در ارتباط با جنگ جهانی دوم است، عنوان کرد با توجه به بحران کرونا از استقبالی که از نمایش شده، رضایت دارد.

رها حاجی زینل کارگردان نمایش برلین 10:10 که این روزها در تماشاخانه دا روی صحنه است درباره استقبال از این اجرای نمایشی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه علی رغم اینکه به دلیل شرایط موجود و بحران کرونا ما این واهمه را داشتیم که کار با استقبال روبرو نخواهد شد و زحمات چندین ماهه گروه بی ثمر خواهد ماند اما تا امروز که روزهای پایانی اجرا را سپری می کنیم نمایش مورد استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان قرار گرفته است و هر روز تمام ظرفیت سالن پر می شود.

وی ادامه داد: البته طراحی کار به شکلی است که تقریباً 80 درصد فضای پلتفورم به نمایش اختصاص پیدا کرده است و ما پذیرای 25 تماشاگر در هر اجرا هستیم که البته در برخی از شب های اجرا اجبارا پذیرای مخاطبان بیشتری می شویم.

این نمایش تا 31 مرداد ماه روی صحنه خواهد بود اما امکان دارد در صورتی که بازیگران انرژی داشته باشند نمایش را چند روز دیگر نیز تمدید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه هویت غیرواقعی هفت اسیر در «برلین 10:10»/ توهم افسر نازی بودن

قصه هویت غیرواقعی هفت اسیر در «برلین 10:10»/ توهم افسر نازی بودن