مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-17حوادث

نادیده گرفتن منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در توزیع اعتبارات حوادث


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری و جلوگیری از آتش سوزی سبب وارد شدن کمترین خسارت به استان شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی مقدم ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری  و جلوگیری از آتش سوزی سبب وارد شدن کمترین خسارت به استان شده است، گفت: اما در توزیع اعتبارات حوادث یک ریال هم به ما تخصیص نیافت.

   مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه آتش سوزی در جنگل ها و مراتع یک حادثه غیرمترقبه و طبیعی است، افزود: در طول سه سال گذشته استان ما رتبه نخست کمترین میزان آتش سوزی را از نظر سطح و تعداد در کشور به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: ما انتظار داریم از اعتبارات حوادث استان دهیاری ها تجهیز شود و امکاناتی مانند آتش کوب، دمنده و موتورسیکلت در اختیار دهیاران قرار گیرد.

محمدی مقدم با بیان اینکه منابع طبیعی نقش بسیار پررنگی در اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی دارد، عنوان کرد: ایجاد امنیت غذایی و تولید بدون در نظر گرفتن منابع تولید امکان پذیر نیست و نباید به بهانه افزایش تولید منابع طبیعی را از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در توزیع اعتبارات حوادث

نادیده گرفتن منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در توزیع اعتبارات حوادث