مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-17اجتماعي

مراسم شیرخوارگان حسینی فقط در فضای باز برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: امسال مراسم احلی من العسل فقط در مصلای اهواز برگزار می شود اما شهرستان ها مراسم شیرخوارگان حسینی در صورتی که فضای روباز معرفی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت السلام مرتضی خاکباز ظهر امروز در نشست خبری با محوریت اجرای نیت واقفین خیراندیش در راستای طرح بصیرت عاشورایی اظهار کرد: نزدیک به 13 نیت شامل، برپایی عزاداری امام حسین (ع) و دیگر اهل بیت و امامزادگان، کمک به بیماران بی بضاعت، دانش آموز نیازمند، ساخت پل و خرید آب سردکن در موقوفات خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه مقدس اهل بیت صددرصد یک نهاد ممتاز دینی و مردمی است، امامزادگان در اختیار خود مردم قرار دارند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: موقوفات ایجاد شده در دستگاه وقف صددرصد مردمی هستند چرا که نهادهای دولتی به لحاظ حقوقی نمی توانند خودشان وقفی ایجاد کنند و انتفاعات ناشی از وقف نیز برای کمک به مردم هزینه خواهد شد.

418 رأی به نفع موقوفات استان صادر شد خاکباز بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را سه محور اصلی فعالیت های اوقاف عنوان کرد و افزود: موقوفه نظام مافی با حدود 227 هزار هکتار وسعت بزرگترین موقوفه کشور است، این موقوفه بخش اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شیرخوارگان حسینی فقط در فضای باز برگزار می شود

مراسم شیرخوارگان حسینی فقط در فضای باز برگزار می شود