مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-17اقتصادي

خانه جوان شهرکرد افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تأمین اعتبار خانه جوان شهرکرد تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید کریمی با اشاره به اینکه کلنگ احداث خانه جوان شهرکرد در سال 97 بر زمین زده شد، افزود: متراژ این پروژه یک هزار و400 مترمربع و در چهار طبقه بوده که با امکانات کامل در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت 92 درصدی پروژه، بیان کرد: تاکنون دو میلیارد و 200 میلیون تومان برای آن هزینه شده و یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن مورد نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: این ساختمان فرهنگی می تواند پایگاهی برای فعالیت جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد باشد، که در صورت تأمین اعتبار با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای آن، تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه خانه جوان شهرکرد اتاق فکری برای جوانان و محلی برای نشست جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان است، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی، دوره های توانمندسازی جوانان در زمینه های اشتغال، کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی، حضور مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان در خانه جوان، برگزاری برنامه ها و طرح های مختلف حوزه جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان شهرکرد افتتاح می شود

خانه جوان شهرکرد افتتاح می شود