مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-17سياسي

کتاب «موکب داران» در دامغان رونمایی شد


کتاب «موکب داران» خاطراتی برگرفته از موکب متوسلین به چهارده معصوم (ع) دامغان با گردآوری ابوالفضل عالمی طی آیینی رونمایی شد.

- دامغان- کتاب موکب داران خاطراتی برگرفته از موکب متوسلین به چهارده معصوم (ع) دامغان با گردآوری ابوالفضل عالمی طی آیینی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب موکب داران خاطراتی برگرفته از موکب متوسلین به چهارده معصوم (ع) دامغان در سال 1398 با گردآوری ابوالفضل عالمی طی آیینی رونمایی شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم با تاکید بر ضرورت ترویج نشر کتب دینی در جامعه اظهار داشت: اگر بزرگان دینی کتاب نمی نوشتند امروز شاهد فرهنگ غنی شیعه نبودیم.

حجت الاسلام سید محمدحسینیان بابیان اینکه در منابع دینی و آیات و روایات نیز بر کتاب نویسی تأکید شده است و باید از نویسندگان بومی حمایت شود، افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا 11 هزار بسته معیشتی با 14 قلم کالا به ارزش پنج میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در شهرستان دامغان توزیع شده است.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در دامغان بیان کرد: توزیع 20 سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند از مهم ترین اقدامات نهادهای حمایتی در مرحله دوم این رزمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «موکب داران» در دامغان رونمایی شد

کتاب «موکب داران» در دامغان رونمایی شد